خبر فوری

 
سخنگوی وزارت کشور طالبان از دستگیری 40 عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در افغانستان خبر داد
کد خبر :661045010

12:59 1402/09/26


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حکومت طالبان افغانستان, دستگیر, دستگیری, دستگیری تروریست ها, عناصر تروریستی, وزارت کشور افغانستان,

حکومت طالبان در افغانستان طی انجام یک عملیات اطلاعاتی 40 عنصر تروریستی سازمان ممنوعه تحریک طالبان پاکستان را دستگیر کرد.


کابل: به گزارش راز نیوز | حکومت طالبان در افغانستان طی انجام یک عملیات اطلاعاتی 40 عنصر تروریستی سازمان ممنوعه تحریک طالبان پاکستان را دستگیر کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عبد المتین سخنگوی وزارت کشور طالبان افغانستان تایید کرد که 35 تا 40 تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان پس از دستگیری، به بازداشتگاه منتقل شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

وی همچنین هویت تروریست های دستگیر شده تحریک طالبان پاکستان را فاش نکرد و از اینکه چه تعدادی از سرکردگان و فرماندهان این گروه تروریستی در عناصر دستگیر شده حضور دارند اطلاعی نداد و تاکید کرد: متهمان به دست عدالت سپرده خواهند شد.

لازم به ذکر است که پاکستان بارها خواستار اقدام علیه عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان و استرداد آنها توسط دولت طالبان افغانستان شده است و این گروه در بسیاری از حوادث تروریستی در کشور نقش دارد.

ارسال نظر

 
1