خبر فوری

 
 
اصلاحات در بخش برق از مولفه های اجلاس وزیر خصوصی سازی پاکستان با تیم شرکت مالی بین المللی
کد خبر :660979548

09:32 1402/07/04


برچسب ها : انرژی برق, بخش خصوصی, برق, پاکستان,

فواد حسن فواد وزیر خصوصی سازی دولت موقت پاکستان طی نشست مجازی با تیم شرکت مالی بین المللی IFC به رهبری ذیشان شیخ مدیر کشوری این شرکت، دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فواد حسن فواد وزیر خصوصی سازی دولت موقت پاکستان روز دوشنبه 3 مهر طی نشست مجازی با تیم شرکت مالی بین المللی IFC به رهبری ذیشان شیخ مدیر کشوری این شرکت، دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در این نشست به همراه معاون کمیسیون خصوصی سازی، رئیس سازمان تنظیم مقررات ملی برق و دستیار معاون بخش نیرو، دیگر افسران عالی رتبه پاکستانی حضور داشتند.

گفتنی است IFC گزارشی را برای شرکت‌کنندگان ارائه کرد و بهترین شیوه‌های مختلف را از سراسر جهان به اشتراک گذاشت تا به دولت کمک کند تاسیسات توزیع برق را با تمرکز بر خدمات بهتر به مشتریان، کاهش تلفات و بهبود پایگاه مصرف کننده اصلاح سازد. شرکت مالی بین المللی همچنین دلایل مختلفی را برای عدم موفقیت دولت ها در خصوصی سازی موفقیت آمیز تاسیسات توزیع برق، از جمله فقدان اراده سیاسی و عدم وجود سازوکارها از جمله چارچوب نظارتی مؤثر، توضیح داد.

در این جلسه بر گزینه های مختلف در دسترس جهت افزایش توانایی بخش خصوصی در زمینه مدیریت تاسیسات توزیع برق به طور ویژه تبادل نظر صورت گرفت.

وزیر فدرال از IFC تشکر کرد و گفت که با توجه به تصمیمات/دستورالعمل های مختلف در گذشته، نیاز به درخواست دستورالعمل های روشن از نخست وزیر/کابینه وجود دارد که شفاف سازی قبل از اقدام به نفع همه ذینفعان می باشد.

ارسال نظر

 
1