خبر فوری

 
دیدار مدیر کشوری بانک جهانی با سناتور شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان
کد خبر :659403996

13:41 1401/09/16


برچسب ها : آسیب دیدگان از سیل و خشکسالی, اسلام آباد, پاکستان و بانک جهانی, سناتور شیری رحمان, سیل زدگان, مدیر کشوری بانک جهانی, ناجی بن حسائن, وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان,

ناجی بن حساین مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان روز گذشته با جضور در محل وزارت تغییرات آب و هوایی پاکستان با سناتور شیری رحمان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ناجی بن حساین مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان روز گذشته با جضور در محل وزارت تغییرات آب و هوایی پاکستان با سناتور شیری رحمان دیدار نمود.

در این دیدار موضوع تغییرات آب و هوایی، صندق جهانی و دیگر امور مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی از سوی طرفین قرار گرفت.

هیئت بانک جهانی در این دیدار از تلاش های پاکستان در برپایی صندوق مالی ویژه برای کشورهای تحت تاثیر پیامدهای تغییرات اقلیمی در بیست و هفتمین نشست جهانی تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد تمجید نمود.

سناور شیری رحمان وزیر تغییرات اقلیمی پاکستان نیز هیئت بانک جهانی را از تاثیرات ویرانگر تغییرات آب و هوایی بر پاکستان و چالش های پیش رو در این زمینه آگاه ساخت.

در این دیدار همچنین برنامه آلودگی هوا نیز مورد بحث و بررسی از سوی طرفین قرار گرفت، شیری رحمان وزیر فدرال پاکستان در این خصوص اظهار داشت: مرز هیچ کشوری نمی تواند آلودگی هوا و تغییرات آب و هوایی را متوقف نماید، آلودگی هوا یکی از مسائل کلیدی پاکستان است، پاکستان در حال انجام اقدامات و اصلاحات مختلف برای کاهش آلودگی هواست. همکاری مشترک برای کاهش آلودگی هوا امری ضروری است.

ارسال نظر

 
1