خبر فوری

 
هلاکت 3 تروریست در دو عملیات مختلف نیروهای ارتش پاکستان در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :649743339

11:13 1402/08/30


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, دیره اسماعیل خان, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها, وزیرستان جنوبی, کلاچی,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در دو عملیات مختلف در شهرستان‌های وزیرستان جنوبی و دیره اسماعیل خان موفق شدند 3 تروریست را به هلاکت برسانند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در دو عملیات مختلف در شهرستان‌های وزیرستان جنوبی و دیره اسماعیل خان موفق شدند 3 تروریست را به هلاکت برسانند.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی روز دوشنبه مطابق با 29 آبان ماه به دنبال دریافت گزارش محرمانه در خصوص حضور تروریست عملیاتی را در منطقه کلاچی شهرستان دیره اسماعیل خان آغاز نمودند.

در این عملیات تروریست‌ها با تیراندازی اقدام به مقابله با نیروهای امنیتی نمودند که در نتیجه آن 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، همچنین در یک عملیات جداگانه نیروهای امنیتی در شهرستان وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا نیز یک تروریست به درک واصل شد.

از این تروریست‌ها چندین قبضه سلاح به همراه مقادیری مهمات کشف و ضبط گردید.

همچنین در اثر انفجار یک بمب دست ساز در منطقه غوریوم شهرستان وزیرستان شمالی یک سرباز ارتش پاکستان به نام شاهزیب با سن 26 سال و از اهالی شهرستان راولپندی ایالت پنجاب جان باخت.

ارسال نظر

 
1