خبر فوری

 
پاکستان مصمم به تامین امنیت شهروندان چین است
کد خبر :648564112

09:58 1403/02/09


برچسب ها : امنیت, پاکستان و چین, حملات تروریستی, سرکنسول چین, سرکنسول چین در لاهور, سید محسن نقوی, وزیر کشور پاکستان,

وزیر کشور پاکستان در دیدار با سرکنسول چین، خاطر نشان کرد که هیچگونه کوتاهی در زمینه تامین امنیت اتباع چینی نخواهیم داشت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| سید محسن رضا نقوی وزیر کشور پاکستان با ژائو شیرن سرکنسول چین در لاهور دیدار کرد که در این بین امور مهم دو طرفه از جمله امنیت شهروندان چین مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.

وزیر کشور ضمن آگاه کردن سرکنسول چین از گام های برداشته شده در راستای تامین امنیت اتباع چینی مقیم پاکستان، اظهار کرد: دستور تضمین حفاظت از شهروندان چینی به تمامی نهاد های ذیربط ارسال شده است.

محسن نقوی با تصریح بر اینکه اجازه نخواهیم داد هیچگونه تلاشی برای وارد آوردن خسارت به دوستی دو کشور پاکستان و چین، موفق شود، افزود: هیچگونه کوتاهی در زمینه تامین امنیت شهروندان چینی که در حال کار بر روی پروژه های مختلف از جمله زیر مجموعه سی پک می باشند، نخواهیم داشت.

سرکنسول چین در گفتگو با وزیر کشور پاکستان، خاطر نشان ساخت: دوستی دو کشور چین و پاکستان آزموده شده است. 

شایان ذکر است پس از حمله انتحاری به خودروی حامل مهندسان چینی در شانگله ایالت خیبرپختونخوا که منجر به کشته شدن 6 تن از جمله 5 مهندس چینی شده بود، مقامات مختلف پاکستان در دیدار های خود با دیپلمات های چین، ضمن آگاه کردن آنها از تدابیر امنیتی اتخاذ شده، متعهد به برقراری امنیت اتباع چین می شوند.

ارسال نظر

 
1