خبر فوری

 
 
هلاکت 6 عنصر تروریستی از جمله سرکرده آنها طی درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان
کد خبر :648561991

18:29 1402/07/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها, وزیرستان, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

بر اثر درگیری میان نیروهای امنیتی پاکستان و عناصر تروریستی در شهرستان های وزیرستان شمالی و جنوبی، 6 عنصر تروریستی هلاک و 4 سرباز جوان ارتش پاکستان به قتل رسیدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | بر اثر درگیری میان نیروهای امنیتی پاکستان و عناصر تروریستی در شهرستان های وزیرستان شمالی و جنوبی، 6 عنصر تروریستی هلاک و 4 سرباز جوان ارتش پاکستان به قتل رسیدند.

بر اساس جزئیات به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان شمالی 6 عنصر تروریستی از جمله سرکرده آنها به نام حضرت زمان ملقب به خاوره ملا به هلاکت رسیدند.

تروریست حضرت زمان در بسیاری از فعالیت های تروریستی نقش داشته است.

همچنین در پی این عملیات سه سرباز ارتش پاکستان به اسامی لانس نایک تبسم الحق، سرباز نعیم اختر و سرباز عبدالحمید جان خود را از دست دادند و سرباز فرمان علی نیز در حین درگیری با اشرار در شهرستان وزیرستان جنوبی به قتل رسید.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: عملیات جستجو و پاکسازی برای از بین بردن سایر عناصر تروریستی در منطقه در حال انجام است، همچنین نیروهای امنیتی پاکستان متعهد به ریشه کنی بلای تروریسم از کشور هستند و چنین فداکاری های مردان شجاع ما عزم ارتش پاکستان را تقویت می سازد.

ارسال نظر

 
1