خبر فوری

 
سفر دستیار وزیر خزانه داری آمریکا به اسلام آباد و دیدار با اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان
کد خبر :648233338

18:17 1402/04/28


برچسب ها : افزایش میزان صادرات, پاکستان و آمریکا, پاکستان و صندوق بین المللی پول, روابط تجاری, محمد اسحاق دار, وزارت خزانه داری آمریکا,

برنت نیمن دستیار وزیر خزانه داری ایالات متحده آمریکا در امور مالی و توسعه بین المللی طی سفر به اسلام آباد با محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | برنت نیمن دستیار وزیر خزانه داری ایالات متحده آمریکا در امور مالی و توسعه بین المللی طی سفر به اسلام آباد به همراه دونالد بلوم سفیر آمریکا با محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد اسحاق دار بر تداوم روابط و همکاری های تجاری و اقتصادی میان پاکستان و ایالات متحده امریکا تاکید کرد و از نقش آفرینی دولت و وزارت خزانه داری آمریکا در انعقاد توافق میان پاکستان و صندوق بین المللی پول تشکر و قدردانی نمود.

وی همچنین هیئت آمریکایی را در جریان کم و کیف مذاکرات صورت گرفته با صندوق بین المللی پول قرار داد و بر تعهد دولت پاکستان نسبت به تکمیل شرایط اداره کسب و کارهای کوچک ایالات متحده آمریکا تاکید کرد.

در همین حال، برنت نیمن دستیار وزیر خزانه داری آمریکا بر لزوم توسعه روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور پافشاری نمود و از اقدامات به موقع دولت پاکستان در اجرای اصلاحات در سیاست مالی و پولی قدردانی کرد.

وی ضمن تمجید از ظرفیت گسترده صادرات در پاکستان، این کشور را یکی از شرکای مهم روابط جهانی ایالات متحده امریکا دانست و خواستار تقویت هرچه بیشتر روابط تجاری و مالی میان دو کشور شد.

ارسال نظر

 
1