خبر فوری

 
 
آزادی سه تن از افراد ربوده شده بلوچ از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :646729043

10:33 1402/05/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهر خاران, شهرستان خضدار, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

سه تن از افراد ربوده شده بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان از شهرستان‌های خضدار و خاران ایالت بلوچستان از بند زندان‌های امنیتی آزاد و به منزل خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سه تن از افراد ربوده شده بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان از شهرستان‌های خضدار و خاران ایالت بلوچستان از بند زندان‌های امنیتی آزاد و به منزل خود بازگشتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فضل یعقوب بلوچ و شمس بلوچ که از شهرستان خضدار ایالت بلوچستان ربوده شده بودند آزاد شدند.

فضل بلوچ فرزند محمد یعقوب ساکن منطقه کهند شهر خضدار حوالی ساعت یک بامداد شنبه هفته جاری به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از منزل خود ربوده شده بود.

فضل بلوچ فارغ‌التحصیل دانشگاه بهاء الدین زکریا شهر ملتان بوده و بنیان‌گذار سازمان آموزشی «آینده دانشجویان را نجات دهید» است که مدتی ریاست آن را نیز عهده‌دار بود.

همچنین برادر زاده وی به نام شمس بلوچ که چهار روز قبل به دست مأموران سرویس‌های اطلاعاتی و نیروهای ارتش پاکستان ربوده شده نیز آزاد و به منزل خود بازگشته است.

علاوه بر این یک تاجر سرشناس به نام حفیظ الله لوراجه که از شهرستان خاران ربوده نیز از بند سرویس‌های اطلاعاتی آزاد شده است.

ارسال نظر

 
1