خبر فوری

 
 
عملیات های مختلف ارتش آزادی بخش بلوچ در چندین نقطه از ایالت بلوچستان
کد خبر :644397890

09:43 1403/02/27


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, بخش تمپ, پاسگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ, کولواه,

ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ از انجام 5 عملیات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در چندین شهرستان ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ از انجام 5 عملیات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در چندین شهرستان ایالت بلوچستان خبر داد.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه‌ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما طی 5 عملیات مختلف در مناطق تمپ، قلات و کولواه نیروهای اشغالگر پاکستانی و دکل مخابراتی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی دشمن کشته شده و یک دکل مخابراتی نیز منهدم گردید.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ شب گذشته اردوگاه مرکزی ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در بخش تمپ را هدف حمله قرار دادند، در این حمله فدائیان بلوچ با استفاده از اسلحه نارنجک انداز چندین نارنجک به سمت ارتش دشمن شلیک نمودند که منجر به کشته شدن 2 نظامی و زخمی شدن دست کم 3 تن دیگر گردید.

وی تصریح کرد: یک تیم دیگر از فدائیان بلوچ ما درب مرکزی یکی از دفاتر سازمان‌های امنیتی پاکستان واقع در تمپ را نیز به وسیله اسلحه نارنجک انداز نشانه گرفتند که خسارات مالی و جانی برای نیروهای دشمن به همراه داشت.

جیئند بلوچ عنوان داشت: هم‌زمان یکی دیگر از گروه‌های فدائیان بلوچ پاسگاه نیروهای اشغالگر پاکستانی را نیز هدف حمله قرار دادند که منجر به زخمی شدن یک نظامی دشمن گردید.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ شب گذشته در یک عملیات نیروهای دشمن مستقر در درب اصلی اردوگاه مرکزی ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه منگچر از توابع قلات را هدف حمله نارنجکی قرار دادند که زخمی شدن سه نظامی دشمن را در پی داشت.

وی گفت: فدائیان بی ال ای همچنین چهارشنبه شب دکل مخابراتی شرکت یوفون واقع در منطقه رودکان از توابع کولواه را به آتش کشیده و منهدم نمودند.

جیئند بلوچ افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد. حملات ما تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر پاکستانی از بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1