خبر فوری

 
 
دستگیری 6 تروریست در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان شمالی
کد خبر :643611764

09:44 1401/12/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, دستگیری تروریست ها, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان شمالی,

طی عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان قبایلی نشین وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا شش تروریست از جمله یک عامل انتحاری شناسایی و دستگیر شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان قبایلی نشین وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا شش تروریست از جمله یک عامل انتحاری شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز گذشته طی عملیاتی در وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا موفق شدند یک عامل انتحاری به همراه یک همدست و چهار تن از تسهیل‌کنندگان وی را بازداشت کنند.

طبق گفته مقامات امنیتی، تروریست‌های بازداشت شده از اهالی روستای هرمز، اسپین وام، خدری و میر علی هستند.

تروریست‌های بازداشت شده و تسهیل‌کنندگان آنان در بازجویی‌های اولیه به اقدامات خود اعتراف کرده‌اند، این افراد به منظور انجام بازجویی‌های بیشتر به محل ناشناس منتقل شده‌اند.

طبق گفته منابع دولتی از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 38 تن از عوامل تسهیل‌کننده تروریست‌ها در شهرستان وزیرستان شمالی دستگیر شده‌اند. بیشتر این تروریست‌ها در مدارس علوم دینی در مناطق کرک، هنگو، کرم و تل مشغول به تحصیل بودند.

مقامات امنیتی از والدین درخواست کرده‌اند در هنگام ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس علوم دینی پس از بررسی کامل مدرسه موردنظر را انتخاب نمایند.

ارسال نظر

 
1