خبر فوری

 
آزمایش موفقیت آمیز سامانه های تسلیحاتی پدافند هوایی پاکستان با هدف تقویت دفاع ملی
کد خبر :642957042

09:22 1402/10/23


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, پدافند هوایی, رزمایش, سپهبد عاصم منیر, شهرستان لسبیله, فرمانده ارتش پاکستان,

ارتش پاکستان با هدف تقویت مرزهای هوایی رزمایش البیضا 3 را برگزار و سامانه تسلیحاتی با برد های مختلف را مورد آزمایش قرار داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR روز جمعه 22 دی در بیانیه ای از برگزاری رزمایش "البیضا 3" در سونمیانی (منطقه ای در ساحل بندر شهرستان لسبیله بلوچستان) خبر داد و تصریح داشت که در این رزمایش سامانه های مختلف تسلیحاتی پدافند هوایی با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفتند.

در ادامه گفته شد که سامانه های تسلیحاتی مختلف پدافند هوایی شلیک و توسط ژنرال عاصم منیر فرمانده نیروی زمینی ارتش مورد مشاهده قرار گرفت. در این رزمایش سیستم های تسلیحاتی با برد متوسط تا بالا، سامانه کم تا متوسط، سامانه برد کوتاه و سامانه پدافند هوایی برد کوتاه تر با موفقیت آزمایش شدند.

همچنین آمده است که آزمایش این تسلیحات پدافند هوایی از جمله برد متوسط تا بلند با هدف مستحکم تر نمودن دفاع هوایی مرز های پاکستان شلیک شدند که با موفقیت به اهداف برخورد کردند.

رئیس ستاد کل ارتش از توانمندی پدافند هوایی ارتش در مقابله با اهداف با تخصص و آمادگی عملیاتی مورد نیاز، قدردانی کرد.

شایان ذکر است فرماندهان ارشد ارتش چون فرمانده سپاه کراچی، فرمانده پدافند هوایی، بازرس کل آموزش و ارزیابی و بازرس کل نیروها از نزدیک  این رزمایش و شلیک تسلیحات پدافند هوایی را در کنار رئیس ستاد کل ارتش مشاهده کردند.

ارسال نظر

 
1