خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ از شهر کویته توسط نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :641776570

13:32 1401/11/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

نهادهای امنیتی پاکستان حدود 10 روز قبل دو شهروند بلوچ از اهالی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان را دستگیر و ناپدید نمودند.


کویته: به گزارش راز نیوز| نهادهای امنیتی پاکستان حدود 10 روز قبل دو شهروند بلوچ از اهالی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان را دستگیر و ناپدید نمودند.

بر اساس اعلام اعضای خانواده این دو شهروند بلوچ، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان 16 ژانویه(26 دی ماه) سال جاری طی عملیاتی در شهر کویته سبحان قیصرانی و پسرعموی وی به نام مسعود الرحمان قیصرانی را ربودند و علی رغم گذشت چندین روز تاکنون هیچ وضعیتی از آنان در دست نیست.

یکی از اعضای خانواده این دو شهروند بلوچ در این خصوص گفت: دو برادر و دو پسر عموی من پیش از این نیز توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده بودند، پس از آن یکی از برادرانم به همراه پسر عموهایم از بند نهادهای امنیتی آزاد شدند، اما یکی دیگر از برادرانم پس از تحمل شکنجه و اسارت به مدت 11 ماه و 10 روز در یک عملیات ساختگی و دروغین در منطقه عیسی نگری در خیابان بروری شهر کویته در 17 ژوئیه 2017 به قتل رسید.

اعضای خانواده این افراد از نهادهای مدافع حقوق بشر و احزاب سیاسی و دانشجویی انجام اقداماتی در جهت آزادی عزیزان خود را خواستار شدند.

ارسال نظر

 
1