خبر فوری

 
آمریکا: تجارت با ایران خطرات احتمالی تحریم ها را به دنبال دارد
کد خبر :633294792

14:51 1403/01/08


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, خط گاز, خط لوله گاز ایران به پاکستان, خط لوله گاز ایران-پاکستان, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا,

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پیامی هشدار آمیز به پاکستان در خصوص خط لوله گاز ایران-پاکستان، گفت: به همه توصیه می کنیم که تجارت با ایران ممکن است خطر تحریم های آمریکا را به دنبال داشته باشد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی پیرامون پروژه خط لوله گاز ایران-پاکستان، گفت: به همه توصیه می کنیم که تجارت با ایران ممکن است خطر تحریم های آمریکا را به دنبال داشته باشد.

وی در نشست خبری، تصریح داشت: در مورد هرگونه اقدام احتمالی نمی توانم گمانه زنی کنم و به همه توصیه می کنم که تجارت با ایران، خطر احتمالی تحریم های آمریکایی را درپی دارد.

متیو میلر تصریح داشت که همه باید توجه داشته باشند که دستیار وزیر به طور شفاف گفته بود که ما از پیشبرد این خط لوله گاز حمایت نمی کنیم.

وی در ادامه حمله انتحاری علیه خودروی حامل مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا را محکوم کرد و ضمن عرض تسلیت و تعزیت با قربانیان، خاطر نشان ساخت که ملت پاکستان متحمل رنج های زیادی از دست تروریست ها شده است و الان شهروندان چینی هدف حملات تروریستی قرار گرفته اند.

ارسال نظر

 
1