خبر فوری

 
مرکز نظامی اوکراین : پاکستان درحال آماده شدن برای عرضه سامانه موشک ضد هوایی بومی به اوکراین
کد خبر :632570988

13:02 1402/02/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و اوکراین, پاکستان و لهستان, تولیدات دفاعی, صنایع دفاعی پاکستان, لهستان, موشک ضد هوایی, یادداشت تفاهم,

خبرگزاری mil.in.ua (مرکز نظامی اوکراین) در گزارشی مدعی شد که پاکستان درحال آماده شدن برای عرضه سامانه موشک های ضدهوایی قابل حمل بومی موسم به Anza Mark-II، به اوکراین می باشد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خبرگزاری mil.in.ua (مرکز نظامی اوکراین) در گزارشی به نقل از اکونومیک تایمز مدعی شد که پاکستان درحال آماده شدن برای عرضه سامانه موشک های ضدهوایی قابل حمل بومی موسم به Anza Mark-II، به اوکراین می باشد.

در این گزارش بیان شد که این تجهیزات دفاع هوایی از طریق لهستان تحویل اوکراین خواهند شد. لهستان در ماه فوریه سال جاری میلادی یک یادداشت تفاهم با پاکستان در زمینه تامین تجهیزات دفاعی به کیف امضاء کرده است. PHU Lechmar LLC لهستانی به عنوان خریدار واسطه عمل خواهد کرد، در حالی که Tradent Global Solutions مستقر در کانادا به عنوان مشاور واسطه عمل خواهد کرد.

در ادامه گزارش بیان شد که سیستم دفاع هوایی آنزا توسط موسسه سیستم های کنترل صنعتی پاکستان IICS ساخته شده است. از آنجایی که پاکستان به دنبال متکی شدن به خود در زمینه تولیدات دفاعی است، IICS به یکی از شرکت های دفاعی پیشرو پاکستان تبدیل شده است.

همچنین آمده است که که اخیراً مشخص شد که توپچی های اوکراینی شروع به استفاده از راکت های Yarmuk ساخت پاکستان کردند. ارتش اوکراین همچنین از پرتابه های 122 میلی متری پاکستان علیه توپخانه شوروی استفاده می کند. به طور خاص، سیستم های توپخانه خودکششی 2S1 Gvozdika نیروهای اوکراینی به پرتابه های پاکستانی مجهز هستند.

ارسال نظر

 
1