خبر فوری

 
 
ربوده شدن هفت شهروند بلوچ توسط نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :632179244

11:57 1401/10/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهر نوشکی, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات جداگانه در دو منطقه از ایالت بلوچستان 7 شهروند بلوچ را دستگیر و به محل ناشناس منتقل کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات جداگانه در دو منطقه از ایالت بلوچستان 7 شهروند بلوچ را دستگیر و به محل ناشناس منتقل کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیات در شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان 5 شهروند بلوچ و در عملیات شهرستان کیچ نیز دو شهروند را ربودند.

یکی از افراد ربوده شده از نوشکی یک کودک به نام خلیل فرزند عنایت الله از اهالی قاضی آباد است که 29 دسامبر سال گذشته میلادی از ایستگاه چاغی در جاده قاضی آباد توسط نیروهای امنیتی ربوده شد.

اسامی دیگر افراد ربوده شده از شهرستان نوشکی به این شرح است: سفیان جمالدینی فرزند حنیف جمالدینی، نقیب جمالدینی فرزند خیرالله جمالدینی، عدنان جمالدینی فرزند بابو اکبر جمالدینی و مزمل.

به گفته منابع محلی، مزمل و سفیان از منطقه بدل کاریز شهرستان نوشکی توسط نهادهای امنیتی پاکستان ربوده شده‌اند، نیروهای امنیتی در این عملیات پس از محاصره منطقه با استفاده از بلندگو خواستار تسلیم این دو فرد بلوچ شدند.

علاوه بر این عدنان جمالدینی و نقیب جمالدینی نیز از منطقه احمد وال شهرستان نوشکی در حین انتقال سوخت از منطقه دالبندین به نوشکی بازداشت و به محل ناشناس منتقل شدند.

همچنین طبق اعلام منابع، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان سیزده ژانویه(23 دی ماه) به یورش به منزل یک شهروند بلوچ به نام نوربخش در منطقه هوزئی بخش مند شهرستان کیچ دو فرزند وی به نام‌های بجار حسن و نوروز را بازداشت و ناپدید نمودند.

ارسال نظر

 
1