خبر فوری

 
 
بی ال اف: یک جاسوس سازمان استخبارات نظامی پاکستان را به قتل رساندیم
کد خبر :632047231

10:11 1402/09/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان استخبارات نظامی, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای از قتل یک جاسوس وابسته به سازمان استخبارات نظامی پاکستان در شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای از قتل یک جاسوس وابسته به سازمان استخبارات نظامی پاکستان در شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما یک عنصر مهم سازمان استخبارات نظامی پاکستان به نام نجیب الله فرزند عبد الحق را در منطقه سند سر ایسائی پنجگور هدف حمله قرار داده و به هلاکت رساندند.

وی افزود: فرد مذکور علاوه بر جاسوسی برای دشمن علیه فدائیان بلوچ در اقدامات تبهکارانه اجتماعی نیز مشارکت داشت، بر همین اساس دادگاه جبهه آزادی بخش بلوچستان با مجرم خواندن این فرد وی را به سزای مرگ محکوم نمود.

وی خاطرنشان کرد: طبق حکم دادگاه جبهه آزادی بخش بلوچستان یک تیم ویژه برای سرکوب نمودن این فرد تشکیل گردید که به صورت کامل تردد و فعالیت‌های مجرم ملی مذکور را تحت رصد داشت. تیم ویژه ما پس از کسب اطلاع مبنی بر حضور وی نهایتاً در تاریخ 16 نوامبر 2023(25 آبان 1402) طی عملیاتی او را به سزای اعمالش رساندند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان تصریح کرد: این مجرم ملی از عناصر مهم افسران سازمان استخبارات نظامی بود که از طریق مبالغ جمع آوری شده از محل سرقت مسلحانه و باج گیری تمامی تسهیلات را برای افسران ام آی فراهم می‌کرد، اعتماد افسران سازمان استخبارات نظامی به قدری بود که آنان در خودروی شخصی وی در گوادر، کراچی و شال تردد می‌کردند، وی به پاس خدمات خود از پروتکل محافظان مسلح سازمان استخبارات نظامی برخوردار بود.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: نجیب الله یک سارق سرشناس بود که سابقه دستگیری به جرم سرقت را نیز دارد. وی از خدمات و تسهیلات مختلفی از سوی ارتش پاکستان برخوردار بود و نهایتاً در مدت بسیار کوتاهی وی به یک عنصر مهم دشمن علیه منافع ملی بلوچ تبدیل گشت.

وی خاطرنشان کرد: ربودن افراد و تحویل آنان به ارتش پاکستان از جمله جرایم این مجرم ملی است، با توجه به مستندات قوی موجود در خصوص جرایم وی جبهه آزادی بخش بلوچستان تصمیم به مجازات او گرفت. بی ال اف مسئولیت هلاکت وی را بر عهده می‌گیرد، وی به دلیل جرایم خود به این مجازات رسیده است.

سخنگوی بی ال اف در پایان اظهار داشت: به تمامی عناصر فعال علیه نهضت ملی بلوچ و جامعه بلوچ هشدار می‌دهیم که از فعالیت‌های مجرمانه خود دوری اختیار کنند در غیر این صورت با سرنوشتی مشابه دچار خواهند شد که باعث شرمساری نسل‌های آینده آنان خواهد شد.

ارسال نظر

 
1