خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی هیئت عالی رتبه نمایندگان پارلمان پاکستان با سان ویدونگ معاون وزیر خارجه چین
کد خبر :631456033

14:16 1402/04/23


برچسب ها : پاکستان و چین, پکن, روابط دو جانبه, سناتور مشاهد حسین, مجلس سنای پاکستان, معاون وزیر امور خارجه چین, هیئت پارلمانی, کمیته دفاع و امنیت ملی سنا,

مقامات پاکستان و چین در دیدار با یکدیگر در خصوص ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه و دیگر موضوعات مهم منطقه‌ای و جهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


پکن: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و چین در دیدار با یکدیگر در خصوص ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه و دیگر موضوعات مهم منطقه‌ای و جهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت عالی رتبه از قانون‌گذاران پاکستانی به سرپرستی سناتور مشاهد حسین سید رئیس کمیته دفاعی سنای پاکستان با سان ویدونگ معاون وزیر خارجه جمهوری خلق چین در پکن دیدار نمود.

معاون وزیر خارجه چین در این دیدار از روابط دوستانه اسلام آباد و پکن در شرایط دشوار و سخت تمجید و از همکاری اسلام آباد در ساخت پروژه کریدور اقتصادی چین-پاکستان تقدیر نمود.

وی گفت: پروژه کریدور اقتصادی چین-پاکستان به نفع ملت‌های منطقه و جهان خواهد بود.

در این دیدار سناتور مشاهد حسین سید اظهار داشت: روابط دوستانه با چین با مقبولیت و اجماع فراحزبی همراه است، پاکستان قاطعانه از چین در حفظ منافع اصلی خود و نیز مسیر توسعه صلح آمیز چین حمایت می‌کند.

وی افزود: اسلام آباد با رویکرد جنگ سرد و رویارویی بلوک‌ها مخالف است، ما امیدوار به تقویت بیشتر روابط و همکاری‌های خود با چین هستیم.

ارسال نظر

 
1