خبر فوری

 
مبارزه با قاچاق انسانی و منافع متقابل محور تبادل نظر مقامات پاکستان و استرالیا
کد خبر :630474908

11:39 1403/07/12


برچسب ها : پاکستان و استرالیا, روابط دو جانبه, سید محسن نقوی, مبارزه با قاچاق انسان, وزیر کشور پاکستان, کمیساریای عالی استرالیا,

سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان امروز میزبان نیل هاوکنز کمیساریای عالی استرالیا در دفتر خود بود.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان امروز میزبان نیل هاوکنز کمیساریای عالی استرالیا در دفتر خود بود.

به گزارش وزارت کشور: وزیر کشور در بدو ورود کمیساریای عالی استرالیا از وی استقبال کرد و طرفین در این نشست در زمینه ارتقای همکاری ها در حوزه های مدیریت مرزی و مبارزه با قاچاق انسانی توافق کردند.

در این نشست به طور مفصل در مورد مقوله های اعطای درجه خواهرخواندگی به پایتخت های دو کشور و توسعه همکاری بین فدراسیون های بازی کریکت دو کشور نیز تبادل نظر صورت گرفت.

وزیر کشور با بیان اینکه یک تیم کامل برای مدیریت مرزی و مبارزه با قاچاق انسانی استقرار یافته است، اظهار کرد که به جد در حال کار برای جلوگیری از قاچاق انسانی هستیم. پاکستان درحال فراهم کردن هرگونه تسهیلات ممکن برای انتقال پناهجویان افغان به استرالیا است.

نیل هاوکنز اظهار کرد که پاکستان می تواند از تجهیزات مدرن و روش های استرالیا در حوزه مدیریت مرزی بهره مند شود که این امر از سوی محسن نقوی مورد استقبال قرار گرفت.

طرفین توافق کردند تا اجلاس کارگروه مشترک در ماه دسامبر به میزبانی استرالیا برگزار شود.

ارسال نظر

 
1