خبر فوری

 
تأکید اسلام آباد و ریاض بر افزایش سرمایه گذاری در بخش‌های ساخت و ساز، اقتصاد دیجیتال و زیرساخت‌ها
کد خبر :629621908

10:25 1402/12/03


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, دولت فدرال پاکستان, ریاض, سرمایه گذاری, وزیر بازرگانی پاکستان,

در جریان دیدار مقامات پاکستان و عربستان سعودی دو طرف بر لزوم گسترش همکاری‌های مشترک دوجانبه و افزایش سرمایه گذاری در بخش‌های ساخت و ساز، اقتصاد دیجیتال و زیرساخت‌ها تأکید ورزیدند.


ریاض: به گزارش راز نیوز| در جریان دیدار مقامات پاکستان و عربستان سعودی دو طرف بر لزوم گسترش همکاری‌های مشترک دوجانبه و افزایش سرمایه گذاری در بخش‌های ساخت و ساز، اقتصاد دیجیتال و زیرساخت‌ها تأکید ورزیدند.

بر اساس جزئیات اعلام شده، دکتر گوهر اعجاز وزیر بازرگانی دولت موقت پاکستان که در صدر هیئت عالی رتبه به عربستان سعودی سفر کرده است روز گذشته با مجید بن عبدالله آل قصابی همتای عربستانی خود دیدار و گفتگو نمود.

طبق بیانیه وزارت بازرگانی پاکستان، در این دیدار در خصوص گسترش تجارت دوجانبه و افزایش سطح سرمایه گذاری در بخش‌های ساخت و ساز، اقتصاد دیجیتال و زیرساخت‌ها توافق گردید.

وزیر بازرگانی پاکستان در این دیدار ابراز داشت: ما تمام تلاش خود را برای گسترش تجارت با عربستان سعودی به کار بسته‌ایم، دو کشور از ظرفیت‌های گسترده‌ای برای سرمایه گذاری برخوردارند.

در ادامه این دیدار مجید بن عبدالله آل قصابی ضمن تمجید از همتای پاکستانی خود خاطرنشان کرد: دکتر گوهر اعجاز علاقه ویژه‌ای به ارتقای روابط تجاری دارد و ما قدردان زحمات ایشان هستیم.

وی افزود: مردم پاکستان برادران ما هستند و درهای ما همیشه برای آنان گشوده است، فرصت‌های گسترده‌ای برای اشتغال مردم پاکستان در عربستان سعودی وجود دارد که مردم باید از آن بهره ببرند.

ارسال نظر

 
1