خبر فوری

 
شهادت معاون رئیس پلیس کراچی در حمله عناصر تروریستی
کد خبر :627815372

12:35 1403/04/18


برچسب ها : پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, ترور, ترور شیعه, تروریست, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, رئیس پلیس کراچی, شیعه کشی, شیعیان پاکستان, کراچی,

شهادت معاون رئیس پلیس دایره مبارزه با تروریسم و یک فرد شیعه دیگر در کم تر از سه روز در کراچی نشان دهنده آغاز مجدد روند ترور شیعیان در پاکستان می باشد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| شامگاه روز یکشنبه معاون رئیس پلیس دایره مبارزه با تروریسم کراچی طی حمله عناصر تروریستی در منطقه کریم آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بر اساس گزارش: سید علی رضا فرزند سید ظفر زیدی معاون رئیس پلیس دایره مبارزه با تروریسم کراچی شامگاه روز گذشته در حمله عناصر تروریستی شهید شد درحالیکه محافظ شخصی او به نام وقار فرزند احسن دچار جراحات شدیدی شده است. شهید علی رضا که عملکرد ویژه ای در عملیات های کراچی داشت، از نزدیکان چودری اسلم از افسران بلندپایه نیروی پلیس بود.

سه روز قبل هم یک جوان شیعه دیگر به نام رضوان حسین در حمله تروریستی در کراچی به شهادت رسید که به گفته تحلیلگران احتمال می رود این فعالیت های تروریستی به دست گروه تروریستی لشکر جهنگوی صورت گرفته باشد که این امر نشان دهنده آغاز مجدد عملیات های تروریستی این گروه با هدف ترور شیعیان در پاکستان می باشد.

 

تکمیلی 19 تیر:

رسانه ی الفجر که عملیات گروه های تروریستی و اغلب تحریک طالبان پاکستان را پوشش می دهد در پیامی نوشت: مجاهدین پس از انجام این عملیات موفق شدند بدون هیچ آسیبی محل را ترک کنند. 

ارسال نظر

 
1