خبر فوری

 
 
ارتش ملی گرای بلوچ: یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان در هوشاب را به قتل رساندیم
کد خبر :626899137

14:29 1402/06/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش ملی گرای بلوچ, تجزیه طلب, جاسوس ارتش, جوخه مرگ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش ملی گرای بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل یک فرد وابسته به ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش ملی گرای بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل یک فرد وابسته به ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.

مرید بلوچ سخنگوی ارتش ملی گرای بلوچ(BNA) در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 1 بامداد جمعه شب دلاور فرزند واحد بخش را در تجابان واقع در منطقه هوشاب شهرستان کیچ به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

وی افزود: فرد مذکور در سال 2013 میلادی توسط یک سازمان جدایی طلب بلوچ دستگیر شده بود؛ اما به علت بلوچ بودن به شرط ترک تمامی اقدامات علیه نهضت ملی بلوچ پس از تنبیه آزاد شده بود، اما وی پس از آزادی مجدداً به فعالیت‌های خود علیه نهضت ملی بلوچ و همکاری با ارتش دشمن در این زمینه بیش از گذشته ادامه داد.

سخنگوی ارتش ملی گرای بلوچ گفت: دلاور فرزند واحد بخش رئیس جوخه مرگ و عنصر وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در جنایات مختلفی همچون یورش به منازل در عملیات ها، غارت اموال، ربودن افراد برای دریافت باج، جرایم اجتماعی و شهادت مبارزان جدایی طلب بلوچ در مناطق مختلفی همچون تربت، گورکوپ، هیرونک، هوشاب و غیره به صورت مستقیم مشارکت داشت.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حمله دیگر یاران دلاور فرزند واحد بخش نیز او را همراهی می‌کردند؛ اما فدائیان بلوچ با احترام به موازین و ضوابط سازمان تنها دلاور را هدف قرار داده که مسئولیت آن را سازمان ما بر عهده می‌گیرد.

وی گفت: در این عملیات فدائیان بلوچ ما از پشتیبانی بخش اطلاعات منطقه‌ای ارتش ملی گرای بلوچ برخوردار بودند، هلاکت این مجرم ملی پیامی آشکار به مجرمان ملی بلوچ است تا تمامی فعالیت‌های خود علیه نهضت ملی بلوچ را ترک نمایند در غیر این صورت آنان نیز به نماد عبرت برای دیگران تبدیل خواهند شد.

ارسال نظر

 
1