خبر فوری

 
ادعای رسانه‌های نزدیک به ارتش پاکستان مبنی بر انفجار در تجمع تحریک طالبان در کنر افغانستان
کد خبر :626897931

13:17 1402/07/24


برچسب ها : انفجار بمب, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, ولایت کنر,

صفحات کاربری و رسانه‌های نزدیک به ارتش پاکستان در شبکه اجتماعی توییتر از هلاکت 20 الی 25 تروریست تحریک طالبان پاکستان در اثر انفجار بمب در تجمع این گروه تروریستی در ولایت کنر افغانستان خبر دادند.


کابل: به گزارش راز نیوز| صفحات کاربری و رسانه‌های نزدیک به ارتش پاکستان در شبکه اجتماعی توییتر از هلاکت 20 الی 25 تروریست تحریک طالبان پاکستان در اثر انفجار بمب در تجمع این گروه تروریستی در ولایت کنر افغانستان خبر دادند.

طبق جزئیات اعلام شده، روز گذشته تجمع عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان با حضور فرماندهان ارشد این گروه تروریستی در ولایت کنر افغانستان در حال برگزاری بود که انفجاری مهیب به وقوع پیوست.

به گفته این منابع، در اثر این انفجار نزدیک به 20 الی 25 از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده و دهها تن دیگر نیز زخمی شدند.

این منابع همچنین مدعی شدند در این انفجار قاری امجد ملقب به مفتی حضرت جانشین مفتی نور ولی محسود سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان به همراه حفیظ الله ملقب به کوچوان به شدت دچار جراحت شده اند.

همچنین در اثر انفجار مذکور دو تن از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان از جمله انور ملقب به خوگا و طارق ملقب به پهلوان نیز به هلاکت رسیده‌اند.

به گفته منابع آگاه، در زمان انفجار نزدیک به 40 الی 50 تن از عناصر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در محل حضور داشته و در حال طرح ریزی عملیات تروریستی در خاک پاکستان بودند.

ارسال نظر

 
1