خبر فوری

 
توافق مقامات پلیس پاکستان و کانادا بر توسعه همکاری در بخش های آموزشی میان دو کشور
کد خبر :626438759

17:14 1402/08/10


برچسب ها : بازرس کل پلیس, پاکستان و کانادا, پلیس پنجاب, روابط دوجانبه, همکاری دوجانبه,

هیئتی از نیروهای پلیس کانادا طی سفر به لاهور با دکتر عثمان انور بازرس کل پلیس ایالت پنجاب در اداره پلیس مرکزی دیدار و گفتگو کرد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز | هیئتی از نیروهای پلیس کانادا طی سفر به لاهور با دکتر عثمان انور بازرس کل پلیس ایالت پنجاب در اداره پلیس مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله افزایش همکاری ها میان پاکستان و کانادا در بخش های آموزشی مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

دکتر عثمان انور خطاب به هیئت کانادایی بیان کرد: برنامه آموزشی پلیس پنجاب به پلیس جامعه محور و  پلیس مدرن ارتقا یافته است و در طول آموزش، نحوه استفاده از فن آوری مدرن، علوم پزشکی قانونی و ماژول های تحقیقات مدرن در این زمینه در حال پیشرفت است.

مراکز حفاظتی پلیس در تمام مناطق این ایالت به منظور ارتقای طرح های پلیس جامعه محور ایجاد شده است که از این مراکز حفاظتی، اقدامات قوی برای تسهیل ترنسجندرها، زنان، کودکان بی خانمان و افراد ناامن صورت می پذیرد.

در همین حال، هیئت کانادایی استفاده موثر از فناوری اطلاعات و اقدامات پلیسی جامعه محور را از مهمترین نیازهای عصر حاضر دانست و از اقدامات و دستاوردهای به موقع پلیس پنجاب در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.

در پایان این نشست پلیس پنجاب و پلیس کانادا بر افزایش اشتراک اطلاعات و همکاری حرفه ای توافق کردند.

 

ارسال نظر

 
1