خبر فوری

 
حمله ائتلاف شبه نظامیان بلوچ به اعضای جوخه مرگ در پنجگور پاکستان
کد خبر :625980250

15:16 1403/05/08


برچسب ها : ائتلاف نظامی بلوچ راجی آجوئی سنگر, بلوچ خان, جوخه مرگ, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ,

ائتلاف شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ موسوم به براس از کشته شدن 3 عضو جوخه مرگ طی حمله خود در شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ائتلاف شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ موسوم به براس از کشته شدن 3 عضو جوخه مرگ طی حمله خود در شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان خبر داد.

بلوچ خان سخنگوی بلوچ گروه ائتلافی مبارزان تجزیه طلب بلوچ موسوم به «بلوچ راجی آجوئی سنگر» با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام داشت: فدائیان براس مورخه 25 ژوئیه روز پنجشنبه پس از اطلاع از حضور اعضای جوخه مرگ در منطقه کیلکور شهرستان پنجگور در اقدامی فوری به محل اعزام شده و آنها را در منطقه مذکور تحت محاصره درآوردند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما در این عملیات 3 تن از اعضای جوخه مرگ حکومتی به نام های ناصر، جمل فرزند نزروک و اسحاق فرزند نزروک را به هلاکت رسانده و سلاح های آنها را نیز به غنیمت گرفتند، در این حمله همچنین 5 عضو دیگر گروه جوخه مرگ نیز مجروح شدند. این افراد تحت سرپرستی ملا سیفو و سعید لانتو مرتکب جرایم در منطقه بودند.

سخنگوی ائتلاف بلوچ خاطرنشان کرد: در هنگام این حمله بالگردهای مسلح ارتش اشغالگر پاکستان اقدام به شلیک به سمت مبارزان بلوچ نمودند، اما آنها در آسیب رساندن به مبارزان بلوچ و نجات عناصر خود با شکست مواجه شدند.

وی در پایان عنوان نمود: بلوچ راجی آجوئی سنگر مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و ما بار دیگر بر عزم خود برای تداوم مبارزات تا زمان تحقق آزادی کامل ملت بلوچ تاکید می کنیم.

ارسال نظر

 
1