خبر فوری

 
پاکستان خواستار استفاده شرکت های کره ای از فضای هموار سرمایه گذاری شد
کد خبر :625390924

10:36 1403/03/05


برچسب ها : پاکستان و کره جنوبی, تجارت, جام کمال خان, روابط دو جانبه, سرمایه گذاری, سفیر کره جنوبی, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان,

وزیر تجارت پاکستان در دیدار با سفیر کره جنوبی، از شرکت های این کشور خواست تا از پتانسیل موجود سرمایه گذاری و فضای مناسب در پاکستان بهره برداری کنند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر کره جنوبی روز جمعه با جام کمال خان وزیر تجارت پاکستان دیدار کرد.

وزیر فدرال پاکستان ضمن دعوت از سرمایه گذاران کره جنوبی برای بهره برداری از فرصت های موجود در بخش های انرژی، بندر، کشتیرانی، ماهیگیری و کشاورزی، گفت: شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در طول سه ماهه گذشته با افزایش فعالیت های بازرگانی در کشور، توجه ویژه ای بر روی تسهیل روند بازرگانی انجام داده است.

سفیر کره جنوبی در این بین اظهار کرد که آماده همکاری با پاکستان برای جستجوی ظرفیت های جدید بازرگانی و افزایش حجم تجارت دو جانبه است.

 وزیر تجارت در ادامه صحبت های خود با دعوت از سرمایه گذاران کره ای برای استفاده از فرصت های سرمایه گذاری مختلف در حوزه خصوصی سازی نهاد های مختلف دولتی، از این شرکت ها خواست تا پروژه های راهبردی و تجاری در پاکستان را جستجو و در آن سرمایه گذاری کنند.

وی در ادامه سفیر کره جنوبی را از برگزاری موفق " مجمع سرمایه گذاری عربستان سعودی پاکستان 2024" که با شرکت سردمداران سرمایه گذاری عربستان سعودی مورد توجه قرار گرفت، آگاه کرد و افزود: پاکستان می تواند نشست مشابهی را نیز برای نهاد های مطرح کره ای و سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری هستند، برگزار کند.

ارسال نظر

 
1