خبر فوری

 
 
تأکید سفیر اتیوپی بر عزم خود برای توسعه مناسبات دوستانه و همه‌جانبه با پاکستان
کد خبر :615861456

15:20 1402/01/19


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد, اسلام آباد, پاکستان و اتیوپی, رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد, سفیر اتیوپی,

سفیر اتیوپی در اسلام آباد طی سخنانی بر عزم دولت خود برای تقویت مناسبات دوستانه با پاکستان و ارتقای روابط در تمام زمینه‌های مورد علاقه تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر اتیوپی در اسلام آباد طی سخنانی بر عزم دولت خود برای تقویت مناسبات دوستانه با پاکستان و ارتقای روابط در تمام زمینه‌های مورد علاقه تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جمال بکر عبدالله سفیر اتیوپی در اسلام آباد ظهر امروز شنبه از اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد بازدید نمود.

وی در جریان این بازدید طی سخنانی با اشاره به روابط مستحکم اتیوپی با ترکیه و امارات متحده عربی در زمینه اقتصادی ابراز داشت: دولت اتیوپی خواهان برقراری روابط مستحکم با پاکستان است، محصولات مختلف پاکستانی از جمله منسوجات، دارو و سیمان دارای تقاضای زیادی در اتیوپی است.

در ادامه این دیدار احسن بختاوری رئیس اتاق بازرگانی و صناعی اسلام آباد نیز طی اظهاراتی عنوان داشت: پاکستان و اتیوپی باید در جهت امضای توافقنامه تجارت ترجیحی گام بردارند تا تمامی موانع موجود در مسیر تعاملات تجاری دو کشور رفع گردد.

 

ارسال نظر

 
1