خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: نیروهای پاکستانی را در کولواه و مستونگ مورد حمله قرار دادیم
کد خبر :615730686

12:08 1403/01/23


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ, کولواه,

ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای در بیانیه‌ای مسئولیت حملات به ارتش پاکستان در مستونگ و کولواه را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای در بیانیه‌ای مسئولیت حملات به ارتش پاکستان در مستونگ و کولواه را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بی ال ای حوالی ساعت 9 شب گذشته اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در مرو از توابع منطقه اسپلنجی مستونگ را از 2 جانب هدف حملات راکتی، اسلحه نارنجک اانداز و دیگر سلاح‌های سنگین قرار دادند.

وی افزود: در این حمله که بیش از نیم ساعت به طول انجامید فدائیان بلوچ ما مواضع دشمن را با راکت و نارنجک انداز هدف قرار دادند که در نتیجه آن دست کم 2 نظامی دشمن در دم به هلاکت رسیده و 4 تن دیگر نیز مجروح شدند، همچنین خسارات مالی به دشمن وارد آمد.

وی افزود: ارتش سردرگم دشمن پس از این حمله اقدام به شلیک بی هدف چندین خمپاره به سوی مناطق اطراف نمود؛ اما فدائیان بلوچ تحت یک برنامه ریزی منظم به پناهگاه‌های امن خود رسیدند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ گفت: فدائیان بلوچ بی ال ای همچنین حوالی غروب روز گذشته در یک عملیات دیگر اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه سکگ از توابع بخش کولواه شهرستان کیچ را نیز مورد حمله قرار دادند.

وی تصریح کرد: فدائیان بلوچ در این حمله چندین گلوله توسط اسلحه نارنجک انداز به سمت مواضع دشمن شلیک نمودند که منجر به هلاکت یک نظامی دشمن و زخمی شدن 3 تن دیگر شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حملات مذکور را بر عهده می‌گیرد. مبارزات ما تا زمان آزادی سرزمین بلوچ تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1