خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با انور ابراهیم نخست وزیر جدید مالزی
کد خبر :614220988

14:19 1401/10/13


برچسب ها : پاکستان و مالزی, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر مالزی,

نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با همتای مالزیایی خود بر عهده گرفتن مقام نخست وزیری مالزی را به وی تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت و سالامتی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با همتای مالزیایی خود بر عهده گرفتن مقام نخست وزیری مالزی را به وی تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت و سالامتی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان امروز سه شنبه با انور ابراهیم نخست وزیر جدید مالزی به صورت تلفنی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

نخست وزیران پاکستان و مالزی در این گفتگوی تلفنی نسبت به تقویت مناسبات دوستانه میان دو کشور و تبادل هئیت های عالی رتبه در جهت ارتقای همکاری های دوجانبه در تمام زمینه های مورد علاقه مشترک به ویژه تجارت و سرمایه گذاری توافق نمودند.

نخست وزیر پاکستان نیز طی سخنانی بر تمایل اسلام آباد برای توسعه مناسبات همه جانبه با مالزی برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی و گفتگوهای سیاسی تاکید کرد.

گفتگو در خصوص نشست قریب الوقوع ژنو با محوریت بررسی پیامدهای تغییرات اقلیمی برای پاکستان و وضعیت به وجود آمده پس از سیل، بخش دیگری از رایزنی های صورت گرفته میان نخست وزیران پاکستان و مالزی را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر

 
1