خبر فوری

 
ابراز نگرانی رئیس جمهور پاکستان نسبت به وضعیت وخیم انسانی در فلسطین و لبنان
کد خبر :612386237

18:48 1403/07/20


برچسب ها : آصف علی زرداری, اسرائیل, پاکستان و ترکمنستان, پاکستان و ترکیه, پاکستان و فلسطین, پاکستان و لبنان, حزب الله لبنان, رئیس جمهور پاکستان, رژیم صهیونیستی, روابط دوجانبه, عشق آباد, مردم فلسطین, مسئله فلسطین, همکاری دوجانبه,

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نسبت به وضعیت وخیم انسانی در فلسطین و لبنان که اسرائیل در حال کشتار مردم بیگناه است ابراز نگرانی کرد.


عشق آباد: به گزارش راز نیوز | آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نسبت به وضعیت وخیم انسانی در فلسطین و لبنان که اسرائیل در حال کشتار مردم بیگناه است ابراز نگرانی کرد.

وی این اظهارات را روز جمعه در دیدار با نعمان کورتولموش رئیس پارلمان ترکیه در حاشیه اجلاس بین المللی "روابط متقابل زمان ها و تمدن ها بر اساس صلح و توسعه" در عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان بیان کرد.

در این نشست، رئیس جمهور پاکستان خواستار بهبود بیشتر روابط دوجانبه و تبادل هیأت ها برای نزدیک تر شدن روابط دو کشور برادر شد و گفت: ترکیه دوست بزرگ و صمیمی پاکستان و جهان اسلام است و مواضع اصولی را در مورد مسائل پیش روی امت اسلامی اتخاذ کرده است.

وی بر تقویت ارتباط راه آهن با ترکیه برای تقویت تجارت، همکاری های اقتصادی و ارتباطات مردمی تاکید کرد.

آصف علی زرداری با بیان اینکه ترکیه در مسیر تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی است، بهترین آرزوها را برای موفقیت و شکوفایی ترکیه ابراز کرد.

در این دیدار مقامات عالی دو کشور نسبت به وضعیت وخیم انسانی در فلسطین و لبنان که رژیم صهیونیستی در حال کشتار مردم بیگناه است ابراز نگرانی کردند.

آنها همچنین تاکید کردند که جهان اسلام نیازمند تلاش خالصانه و جدی برای مقابله با چالش های پیش روی امت است.

ارسال نظر

 
1