خبر فوری

 
 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات مشترک نیروهای امنیتی در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تیم عملیات دایره مبارزه با تروریسم و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در حین عملیات مشترک اطلاعاتی در منطقه مدی در بخش کلاچی شهرستان دیره اسماعیل خان توسط تروریست‌ها هدف تیراندازی قرار گرفتند.

نیروهای تیم عملیاتی نیز در واکنش به این اقدام تروریست‌ها به تیراندازی متقابل پرداخته و با تروریست‌ها به مقابله پرداختند. پس از متوقف شدن تیراندازی نیروهای امنیتی با جسد یک تروریست مواجه شدند.

هویت تروریست به هلاکت رسیده غفور احمد فرزند خان زمان از اهالی مانجهی خیل شهرستان تانک عنوان شده است، از این تروریست یک قبضه اسلحه کلت دارای کالیبر 9 میلیمتری به همراه چهار عدد نارنجک کشف و ضبط گردید.

طبق گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم، این تروریست به هلاکت رسیده به دلیل حملات متعدد به خودروی پلیس و نیروهای امنیتی در منطقه دیره اسماعیل خان تحت تعقیب بود.

همچنین در یک عملیات جداگانه دایره مبارزه با تروریسم یک تروریست به نام گل یوسف فرزند شاه جا عالم عضو  فعال گروهک سجنا محسود از شاخه‌های تحریک طالبان پاکستان دستگیر شد.

گل یوسف در قتل سرهنگ مجیب الرحمان، سروان اسکندر سهیل، حمله به خودروی پلیس در منطقه کلاچی و نیز باج‌گیری و اقدامات مختلف تروریستی نقش و مشارکت داشت.

این تروریست تحت یک روش فنی از ایست و بازرسی شهرستان تانک دستگیر شد.

ارسال نظر

 
1