خبر فوری

 
هشدار پلیس نسبت به ورود یک زن انتحاری به شهر کویته
کد خبر :611561976

09:50 1401/09/14


برچسب ها : انتحاری, بمبگذار انتحاری, پلیس کویته, داعش خراسان, دولت اسلامی عراق و شام, گروه تروریستی داعش, هشدار امنیتی, کویته,

دفتر مرکزی پلیس کویته در بیانیه ای نسبت به ورود یک عامل انتحاری زن به کویته هشدار داد و از تمام نیروهای پلیس تشدید تدابیر امنیتی در سطح شهر را خواستار شد.


کویته: به گزارش راز نیوز| دفتر مرکزی پلیس کویته در بیانیه ای نسبت به ورود یک عامل انتحاری زن به کویته هشدار داد و از تمام نیروهای پلیس تشدید تدابیر امنیتی در سطح شهر را خواستار شد.

دفتر مرکزی پلیس کویته با ارسال نامه‌ای به تمامی افسران مراکز پلیس سطح شهر کویته با اشاره به ورود یک عامل انتحاری زن، وضعیت آماده باش برای مقابله با هرگونه تهدید تروریستی را اعلام نمود.

در این نامه آمده است گروه تروریستی داعش خراسان در حال طرح ریزی عملیات تروریستی است و بدین منظور یک عامل انتحاری زن را آماده نموده است، اما تاکنون هیچ اطلاعی از منطقه مورد هدف این گروه تروریستی در دست نیست.

پلیس کویته همچنین مشخصات هویتی عامل انتحاری را نیز منتشر کرده است، طبق این نامه عامل انتحاری که برای عملیات تروریستی در شهر کویته آماده شده است زینت همسر ضیاء الرحمان نام دارد.

لازم به ذکر است نهم آذر ماه جاری نیز یک دستگاه کامیون حامل نیروهای امنیتی در منطقه بلیلی کویته در یک حمله انتحاری هدف قرار گرفت که در نتیجه آن 6 تن از جمله دو نیروی پلیس، یک زن و دو کودک جان باخته و 28 تن دیگر نیز مجروح شدند.

ارسال نظر

 
1