خبر فوری

 
بازگشت اتباع افغان محور دیدار کاردار افغانستان با وزیر کشور دولت فدرال پاکستان
کد خبر :611365765

14:22 1402/08/11


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و افغانستان, دولت فدرال پاکستان, دولت موقت, سناتور سرفراز بگتی, شهروندان افغان, وزیر کشور پاکستان, کاردار سفارت افغانستان,

کاردار سفارت افغانستان در اسلام آباد و وزیر کشور دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر در خصوص امور مختلف مربوط به آغاز روند بازگشت تکریم آمیز اتباع افغان به کشورشان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کاردار سفارت افغانستان در اسلام آباد و وزیر کشور دولت فدرال پاکستان در دیدار با یکدیگر در خصوص امور مختلف مربوط به آغاز روند بازگشت تکریم آمیز اتباع افغان به کشورشان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق جزئیات اعلام شده، سردار احمد شکیب کاردار سفارت افغانستان در اسلام آباد امروز پنجشنبه با سرفراز احمد وزیر کشور دولت موقت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

سرفراز احمد وزیر کشور پاکستان در این دیدار با اشاره به ادامه روند بازگشت اتباع غیر قانونی مقیم پاکستان به کشورشان اظهار داشت: تمهیداتی صورت گرفته است تا تمامی اتباع در حال بازگشت در نهایت تکریم و احترام به کشورشان بازگردانده شوند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه اقدامی علیه دارندگان مدارک قانونی و حامل کارت اتباع افغان صورت نمی‌گیرد و هیچ‌ تخلف و یا بی احترامی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

وی در ادامه اظهارات خود از راه اندازی مرکز کنترل و کمک در وزارت کشور برای رسیدگی به شکایات احتمالی اتباع غیر قانونی مقیم پاکستان خبر داد و گفت: سفارت افغانستان نماینده‌ای را در این زمینه بگمارد تا در هر شرایطی برای رسیدگی به شکایات در دسترس باشد.

وزیر کشور پاکستان همچنین از مستثنی بودن زنان و کودکان از بیومتریک در گذرگاه‌های مرزی کشور خبر داد.

ارسال نظر

 
1