خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی سفیر ایتالیا با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :609074489

19:25 1402/04/27


برچسب ها : پاکستان و ایتالیا, دیدار, رانا ثناء الله, سفیر ایتالیا, مهاجر پاکستانی, وزیر کشور پاکستان,

آندریاس فریراس سفیر ایتالیا در اسلام آباد با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در خصوص گسترش تعاملات دوجانبه دیدار و رایزنی کرد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | آندریاس فریراس سفیر ایتالیا در اسلام آباد با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در خصوص گسترش تعاملات دوجانبه دیدار و رایزنی کرد.

در این دیدار، هر دو طرف بر تقویت روابط و همکاری میان وزرای کشور پاکستان و ایتالیا جهت مقابله با جرایم فرامرزی توافق نمودند.

در ادامه این نشست، رانا ثناءالله حادثه کشتی یونان را بسیار غم انگیز توصیف کرد و گفت: با متهمان دخیل در این حادثه بصورت قاطع و محکم برخورد خواهد شد.

وی افزود: کشورهای اروپایی هرگز نباید به افرادی که بصورت غیر قانونی اقدام به مهاجرت نموده اند پناهنگی بدهند، بلکه بایستی آنها را به سرزمین خود بازگردانند تا درس عبرتی برای دیگران باشند.

با پیگیری و درخواست های وزیر کشور، آندریاس فریراس سفیر ایتالیا اطمینان داد که مشکلات روادید برای شهروندان پاکستانی، به زودی حل خواهد شد.

در همین حال، آندریاس فریراس، نقش مهاجرین پاکستانی در ایتالیا را قابل تحسین دانست و گفت: در ایتالیا تقاضای بسیاری برای نیروی کار پاکستانی وجود دارد.

وی همچنین در پایان این دیدار از زحمات پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1