خبر فوری

 
دیدار نخست وزیر پاکستان با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه
کد خبر :60899864

10:43 1401/11/28


برچسب ها : آنکارا, پاکستان و ترکیه, رئیس جمهور ترکیه, رجب طیب اردوغان, زلزله ترکیه, سپهبد انعام حیدر ملک, سید طارق فاطمی, محمد شهباز شریف, مریم اورنگزیب, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان که به منظور اعلام همبستگی با دولت و ملت ترکیه در رأس هیئت عالی رتبه به این کشور سفر کرده است روز گذشته با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.


آنکارا: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان که به منظور اعلام همبستگی با دولت و ملت ترکیه در رأس هیئت عالی رتبه به این کشور سفر کرده است روز گذشته با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در جریان سفر رسمی خود به ترکیه برای اعلام همبستگی با دولت و مردم این کشور در خصوص حادثه زمین‌لرزه مهیب در نزدیک به 11 استان ترکیه، روز پنجشنبه با حضور در کاخ ریاست جمهوری این کشور با رجب طیب اردوغان دیدار و رایزنی نمود.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار با اشاره به روابط برادرانه میان اسلام آباد و آنکارا اظهار داشت: مردم پاکستان درد و مشکلات برادران و خواهران ترکیه‌ای خود را درک می‌کنند و تا زمان احیای زندگی آخرین فرد از آسیب دیدگان در زمین‌لرزه اخیر آرام نخواهند نشست.

رئیس جمهور ترکیه نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به نخست وزیر پاکستان از وی برای حمایت همه‌جانبه اسلام آباد از ترکیه تقدیر نمود و تأکید کرد: ملت مصمم و متعهد ترکیه با قدرت و اراده‌ای بیش از قبل از این بلای طبیعی خارج خواهد شد.

مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی و رسانه، طارق فاطمی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان و سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان را در این سفر همراهی می‌کنند.

ارسال نظر

 
1