خبر فوری

 
 
6 شهید و بیش از صد زخمی بر اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی
کد خبر :1720929926

10:30 1397/07/21


برچسب ها : تظاهرات, رژیم صهیونیستی, غزه, فسطین اشغالی,

بر اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی به تظاهرات مردم فلسطین در مرز غزه و اسرائیل 6 فلسطینی شهید و بیش از 100 تن دیگر زخمی شدند.


 

غزه:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری های بین المللی،بر اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی به تظاهرات مردم فلسطین در مرز غزه و اسرائیل 6 فلسطینی شهید و بیش از 100 تن دیگر زخمی شدند.

در ادامه تظاهرات هفتگی مردم فلسطین علیه دولت غاصب رژیم صهیونیستی ،روز گذشته نیز بیش از 14 هزار نفر با حضور در مرز غیر قانونی اسرائیل و غزه،اقدام به سر دادن شعارهایی در مخالفت با دولت اسرائیل نمودند.

طبق گفته مقامات اداره بهداشت غزه،بر اثر درگیری و تیراندازی نیروهای اسرائیلی 6 فلسطینی شهید و بیش از 100 تن زخمی شده اند.

بر اساس گزارش یکی از خبرگزاری های خارجی تعداد 85 نفر از مجروحین بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شده اند که حال 6 تن از آنان وخیم گزارش شده است.

وزارت دفاع اسرائیل مدعی شده است که تعدادی از تظاهرات کنندگان فلسطینی با مواد منفجره،نارنجک،لاستیک های آتش گرفته و سنگ نیروهای اسرائیلی را مورد هدف قرار دادند که این نیروها در واکنش به این حملات دست به کار شدند.

مردم فلسطین در اعتراض به اشغال سرزمینشان و کامل شدن هفتادمین سال اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تظاهرات هفته ای را از 30 مارس سال جاری آغاز کرده اند که تاکنون ادامه دارد.

در جریان این تظاهرات و درگیری نیروهای اسرائیلی با تظاهرات کنندگان،بیش از 200 فلسطینی شهید شده اند.

دولت صهیونیست با اتهام زنی به مقاومت حماس مدعی شده است که مقاومت حماس تلاش میکند تا تظاهرات کنندگان را به درگیری با نیروهای اسرائیلی سوق دهد،در حالی که حماس به طور مکرر این اتهامات را رد کرده است و آن را تظاهراتی خودجوش اعلام نموده است.

اسرائیل معتقد است که با بازگشت حجم کثیری از مردم فلسطین به منطقه،رژیم صهیونیستی با خطر نابودی روبرو است.

ارسال نظر

 
1