خبر فوری

 
ربوده شدن سه جوان بلوچ از خضدار و لاهور به دست نیروهای امنیتی پاکستانی
کد خبر :599737181

13:07 1403/07/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, دانشجویان بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان خضدار, شهروندان بلوچ, لاهور, نیروهای امنیتی پاکستان,

3 تن از جوانان بلوچ در اقدامات مختلف نیروهای اطلاعاتی پاکستان در شهرهای خضدار ایالت بلوچستان و لاهور ایالت پنجاب ربوده شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| 3 تن از جوانان بلوچ در اقدامات مختلف نیروهای اطلاعاتی پاکستان در شهرهای خضدار ایالت بلوچستان و لاهور ایالت پنجاب ربوده شدند.

بنا بر جزئیات منتشر شده، نیروهای اطلاعاتی پاکستان شب گذشته با یورش به یک خوابگاه در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب دو دانشجوی بلوچ را پس از دستگیری به مکان نامعلومی منتقل نمودند.

طبق گفته شورای بلوچ مقیم پنجاب، نیروهای پاکستانی در این عملیات اکرام مینگل دانشجوی دانشگاه پنجاب و شمریز بادینی دانشجوی دانشگاه برتر لاهور(Superior University) را  ربودند.

گفتنی است یکی از این دانشجویان به نام اکرام مینگل پس از گذشت ساعاتی آزاد گشت، اما شمریز بادینی همچنان در بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان قرار دارد.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از شهرستان خضدار ایالت بلوچستان نیز حکایت از ربوده شدن یک جوان بلوچ توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان دارد.

طبق گفته منابع آگاه، نیروهای امنیتی پاکستانی حوالی ساعت 11 صبح روز گذشته یک جوان بلوچ به نام مسلم فرزند اختر سمالانی را از منطقه کوراسک شهرستان خضدار بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل نمودند.

ارسال نظر

 
1