خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن بیش از 20 شهروند پاکستانی در پی تیراندازی گسترده نیروهای مرزبانی افغانستان
کد خبر :599149538

09:51 1401/09/21


برچسب ها : تیراندازی, خمپاره, خمپاره باران کردن, طالبان افغانستان, مرز پاکستان و افغانستان, مرز چمن, نیروهای مرزبانی افغانستان, نیروهای مرزبانی پاکستان,

در پی تیراندازی گسترده نیروهای مرزبانی طالبان افغانستان به سوی مناطق مسکونی شهر مرزی چمن در ایالت بلوچستان دست کم 6 شهروند پاکستانی جان باخته و 17 تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی گسترده نیروهای مرزبانی طالبان افغانستان به سوی مناطق مسکونی شهر مرزی چمن در ایالت بلوچستان دست کم 6 شهروند پاکستانی جان باخته و 17 تن دیگر نیز زخمی شدند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: نیروهای مرزبانی افغانستان روز گذشته مناطقی از شهر مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان را هدف شلیک توپ، خمپاره و دیگر سلاح‌های سنگین قرار دادند که در نتیجه آن 6 فرد غیر نظامی جان خود را از دست دادند، در این حمله همچنین 17 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

طبق این بیانیه نیروهای مرزبانی پاکستان پاسخ دندان شکنی به این اقدام متجاوزانه مرزبانان افغان دادند؛ اما از هدف قرار دادن مناطق مسکونی در خاک افغانستان خودداری کردند.

پاکستان با توجه به حساسیت بالای موضوع در تماس با مقامات افغانستان خواستار انجام اقدامات فوری و سختگیرانه جهت جلوگیری از تکرار این گونه حوادث تلخ شد.

ارسال نظر

 
1