خبر فوری

 
الحاق سومین گشت ناو "حنین" به ناوگان نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :598950052

11:10 1403/05/06


برچسب ها : امیر دریابد نوید اشرف, پاکستان و رومانی, فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان, فرمانده نیروی دریایی پاکستان, ناوچه, ناوچه حنین, ناوچه سبک,

مراسم الحاق سومین گشت ناو "حنین" به ناوگان نیروی دریایی پاکستان در بندر کنستانتا رومانی با حضور مقامات ارشد نظامی پاکستان و رومانی برگزار شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| مراسم الحاق سومین گشت ناو "حنین" به ناوگان نیروی دریایی پاکستان در بندر کنستانتا رومانی با حضور امیر دریابد نوید اشرف به عنوان مهمان ویژه برگزار شد.

در بیانیه خبری نیروی دریایی پاکستان آمده است که ژنرال گئورگیتا ولاد رئیس ستاد دفاعی رومانی و دریاسالار میهای پانایت، معاون نیروی دریایی رومانی نیز به عنوان مهمان افتخاری حضور داشتند.

رئیس ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان طی سخنرانی در این مراسم بر اهمیت این پروژه تاکید کرد و بر مجموعه قابلیت های اضافه شده به حوزه عملیات نیروی دریایی پاکستان با القای PNS HUNAIN تاکید کرد.

وی در ادامه حرفه ای بودن کارخانه کشتی سازی رومانی را مورد ستایش قرار داد و نسبت به چشم انداز همکاری های آتی در ارائه فناوری های پیشرفته به نیروی دریایی پاکستان ابراز اطمینان کرد.

این ناوچه سبک چند منظوره و بسیار سریع با تناژ متوسط است که مجهز به پلت فرم پیشرفته جنگ الکترونیک، ضد کشتی و ضد جنگ هوایی و سیستم های دفاعی مدرن و دفاع از خود می باشد. این کشتی همچنین مجهز به محل فرود هلیکوپتر و حمل آن نیز می باشد.

ارسال نظر

 
1