خبر فوری

 
دیدار هیئت صندوق اقلیم سبز با شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان
کد خبر :598625944

16:03 1401/12/20


برچسب ها : اسلام آباد, تغییرات اقلیمی, سناتور شیری رحمان, صندوق اقلیم سبز, وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان,

هیئت عالی رتبه صندوق اقلیم سبز به سرپرستی کارولینا فوئنتس روز گذشته با سرکار خانم شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت عالی رتبه صندوق اقلیم سبز به سرپرستی کارولینا فوئنتس روز گذشته با سرکار خانم شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

در این دیدار دو طرف در خصوص امور دوجانبه و همکاری در زمینه طرح‌های حامی محیط زیست و مقابله با پیامدهای تغییرات آب و هوایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سرکار خانم شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی دولت فدرال پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به هیئت صندوق اقلیم سبز بر عزم و تمایل خود برای رسیدگی به اولویت‌های پاکستان در زمینه تأمین مالی سبز تأکید کرد.

وی همچنین به تشریح لزوم همکاری مشترک در جهت تضمین آینده پایدار و سبز برای پاکستان پرداخت.

در ادامه این دیدار هیئت صندوق اقلیم سبز نیز بر عزم خود برای همکاری با وزارت تغییرات آب و هوایی پاکستان در راستای دستیابی به دستور کار پاکستان در عرصه محیط زیست تأکید ورزید.

سرکار خانم شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان نیز در ادامه عنوان داشت: گفتگوها و کارگاه‌های دو روزه زمینه‌های لازم برای صندوق اقلیم سبز و وزارت تغییرات آب و هوایی فراهم می‌کند تا با جزئیات بیشتر به اولویت‌های تأمین مالی سبز پاکستان پرداخته شود. ما همچنین راه‌هایی را برای تقویت همکاری و مشارکت در تلاش‌های پاکستان برای تأمین مالی سبز را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت تغییرات آب و هوایی پاکستان برای دستیابی به آینده پایدار و سرسبز متعهد است و ما برای دستیابی به این هدف با صندوق اقلیم سبز و دیگر شریکان خود همکاری خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1