خبر فوری

 
گفتگوی رهبران پاکستان و نپال پیرامون توسعه همکاری های چندجانبه
کد خبر :598034494

13:18 1403/07/06


برچسب ها : اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد, پاکستان و سازمان ملل متحد, پاکستان و نپال, روابط اقتصادی, روابط تجاری, روابط دوجانبه, شارما اولی, مجمع عمومی سازمان ملل متحد, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر نپال, همکاری دوجانبه,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان و شارما اولی نخست وزیر نپال در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به گفتگو و رایزنی پرداختند.


نیویورک: به گزارش راز نیوز | محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان و شارما اولی نخست وزیر نپال در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به گفتگو و رایزنی پرداختند.

در این دیدار، رهبران پاکستان و نپال بر تعهد خود برای ادامه یافتن راه‌های افزایش همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای تاکید کردند.

محمد شهباز شریف تصدی سمت نخست وزیری نپال را به شارما اولی تبریک گفت و ضمن ابراز خرسندی از روابط عالی دوجانبه پاکستان و نپال، برای مردم و دولت این کشور به نمایندگی از مردم پاکستان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

وی همچنین خواستار تقویت بیشتر همکاری های چند جانبه بین دو کشور به ویژه در حوزه های تجاری و اقتصادی، بازرگانی و گردشگری شد.

نخست وزیر پاکستان همچنین در پایان این نشست از شارما اولی همتای نپالی خود برای سفر به پاکستان دعوت کرد.

ارسال نظر

 
1