خبر فوری

 
فرماندار ایالت سند: از موضع کانادا درخصوص قتل هردیب سینگ حمایت می کنیم
کد خبر :597902532

15:23 1402/07/03


برچسب ها : پاکستان و کانادا, فرماندار ایالت سند, هند, کامران تیسوری, کمیساریای عالی کانادا,

لزلی اسکنلون کمیساریای عالی کانادا در پاکستان امروز دوشنبه 3 مهر با حضور در ساختمان فرمانداری ایالت سند با فرماندار محمد کامران خان تیسوری دیدار کرد .


سند: به گزارش راز نیوز| لزلی اسکنلون کمیساریای عالی کانادا در پاکستان امروز دوشنبه 3 مهر با حضور در ساختمان فرمانداری ایالت سند با فرماندار محمد کامران خان تیسوری دیدار کرد که در این بین در رابطه با خدمات پاکستانی های مقیم کانادا و امور مورد علاقه مشترک تبادل نظر صورت گرفت.

فرماندار ایالت سند در این دیدار با بیان اینکه از موضع کانادا در خصوص قتل هردیب سینگ (رهبر جدایی طلب) حمایت می کنیم، افزود: هند در تروریسم در پاکستان نیز دخیل است و روند جنایات هند از چند دهه گذشته در کشمیر جریان دارند. هند کشمیر اشغالی را به بزرگترین زندان جهانی تبدیل کرده است؛ روابط دو کشور پاکستان و کانادا با گذشت زمان درحال مستحکم تر شدن هستند.

کامران تیسوری در ادامه با بیان اینکه ارتقای روابط اقتصادی به نفع دو کشور می باشد، از حضور تیم کانادا در جام جهانی بازی کریکت بالای 40 ابراز خرسندی کرد .

 کمیساریای عالی کانادا در این میان اظهار داشت که جامعه پاکستانی مقیم کانادا خدمات ارزنده ای انجام می دهد و وی ضمن تمجید از فرماندار ایالت سند، تلاش و خدمات او برای مردم ایالت سند را بی نظیر توصیف کرد.

ارسال نظر

 
1