خبر فوری

 
تأکید وزیر برنامه ریزی پاکستان بر تسهیل شرایط از سوی نهادهای مالی بین‌المللی در جریان دیدار با مقام آمریکایی
کد خبر :597835906

13:53 1401/11/28


برچسب ها : احسن اقبال, اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, درک شولت, سیل زدگان, مشاور ارشد سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا, وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان,

وزیر برنامه ریزی و توسعه دولت فدرال پاکستان در جریان دیدار با مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به پیامدهای سیل اخیر در پاکستان خواستار تسهیل شرایط از سوی نهادهای مالی بین‌المللی شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر برنامه ریزی و توسعه دولت فدرال پاکستان در جریان دیدار با مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به پیامدهای سیل اخیر در پاکستان خواستار تسهیل شرایط از سوی نهادهای مالی بین‌المللی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، درک شولت مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا در جریان سفر رسمی خود به پاکستان روز گذشته به همراه دونالد بلوم سفیر آمریکا در اسلام آباد با احسن اقبال وزیر برنامه ریزی و توسعه دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه میان پاکستان و آمریکا در زمینه‌های مورد علاقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر برنامه ریزی پاکستان در اظهارات خود با تأکید بر فراهم نمودن فرصت تحصیل در دانشگاه‌های عالی آمریکا برای دانشجویان پاکستان به تشریح اهمیت همکاری راهبردی در زمینه توسعه منابع انسانی پاکستان پرداخت.

در ادامه این دیدار درک شولت مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا و هیئت همراه نیز از عزم و تعهد اسلام آباد برای بهبود و توسعه بخش‌های اقتصادی، انرژی، آموزش، بهداشت و درمان، تغذیه و کشاورزی تمجید کردند.

دو طرف در خصوص تشکیل چارچوب برای همکاری‌های سازمانی مشترک میان پاکستان و آمریکا در بخش‌های مختلف توافق کردند.

ارسال نظر

 
1