خبر فوری

 
حملات گسترده تحریک طالبان به نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :597379916

10:51 1401/12/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, حملات تروریستی, حمله تروریستی, دیره اسماعیل خان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی بیانیه‌های جداگانه از حمله به نیروهای پلیس و ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی بیانیه‌های جداگانه از حمله به نیروهای پلیس و ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای از حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه جندوله شهرستان دیره اسماعیل خان خبر داد و گفت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان شب گذشته اردوگاه ارتش پاکستان در بخش جندوله ولایت دیره اسماعیل خان را به وسیله راکت‌های بی ام هدف قرار دادند که به داخل اردوگاه اصابت گردید، احتمال وارد آمدن خسارات مالی و جانی در این حمله بسیار زیاد است.

تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان همچنین در یک اقدام جداگانه حوالی ساعت 12 شب گذشته ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه روری بخش کلاچی از توابع شهرستان دیره اسماعیل خان را نیز هدف حمله قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای نیروهای پاکستانی به همراه داشت.

سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در یک بیانیه دیگر از حمله به ارتش پاکستان در بخش باره شهرستان پیشاور خبر داد و افزود: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان در دو نقطه مختلف علیه نیروهای ارتش پاکستان در منطقه سنگو بخش باره شهرستان پیشاور کمین کرده و آنان را هدف قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای ارتش پاکستان به همراه داشت.

همچنین در حمله جداگانه تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان به نیروهای پلیس در پیشاور دو نیروی پلیس زخمی شدند.

تحریک طالبان پاکستان طی بیانیه‌ای در این خصوص اعلام داشت: مجاهدان ما نیروهای پلیس را در نزدیکی یک پل واقع در خیابان رنگ شهر پیشاور آنان را هدف تیراندازی قرار دادند که در نتیجه آن دو نیروی پلیس زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1