خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت حمله به پروژه‌های در حال احداث در آواران را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :597051246

13:39 1402/02/28


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به پروژه‌های در حال احداث در شهرستان آواران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به پروژه‌های در حال احداث در شهرستان آواران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بی ال اف محل ساخت و ساز مجتمع مسکونی دولتی در حال احداث در منطقه تیرتیج آهوری از توابع شهرستان آواران را هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: به بهانه احداث این مجتمع مسکونی منطقه‌ای گسترده از اراضی مورد تصرف قرار گرفته که باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است، فدائیان ما در این حمله خودروها و ماشین آلات ساختمانی مستقر در محل را به آتش کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: اردوگاه‌های ارتش پاکستان در پوشش‌هایی همچون مدرسه، کالج، بیمارستان و دیگر طرح‌های ساختمانی در هر روستایی وجود دارد و ما هیچگاه اجازه آن را نخواهیم داد.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: ما به تمامی پیمانکارانی که در این‌گونه طرح‌ها مشغول به فعالیت هستند هشدار می‌دهیم از مشارکت در این‌گونه طرح‌های استثماری خودداری کنند در غیر این صورت مسئولیت تمامی خسارات وارده بر عهده خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1