خبر فوری

 
بازدید محسن نقوی از نمایشگاه بین المللی دفاع و هوافضای ترکیه در استانبول
کد خبر :596657374

19:43 1403/08/01


برچسب ها : استانبول, پاکستان و ترکیه, رئیس ستاد کل ارتش ترکیه, روابط دوجانبه, سید محسن نقوی, نمایشگاه, نمایشگاه بین المللی, نمایشگاه بین المللی ساها, همکاری دوجانبه, وزیر کشور پاکستان,

محسن نقوی وزیر کشور پاکستان به همراه نمایندگان سایر کشورها امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی دفاع و هوافضای ترکیه SAHA 2024 در استانبول شرکت کرد.


استانبول: به گزارش راز نیوز | محسن نقوی وزیر کشور پاکستان به همراه نمایندگان سایر کشورها امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی دفاع و هوافضای ترکیه SAHA 2024 در استانبول شرکت کرد.

وزیر کشور پاکستان در بدو ورود به نمایشگاه SAHA، مورد استقبال گرم مقامات ترکی قرار گرفت.

در همین حال، محسن نقوی با ژنرال متین گوراک رئیس ستاد کل ارتش ترکیه دیدار و برگزاری موفق این نمایشگاه را به وی تبریک گفت.

در مقابل نیز ژنرال متین گوراک از محسن نقوی به دلیل مشارکت پاکستان در نمایشگاه بین المللی دفاع و هوافضای بین المللی ترکیه قدردانی کرد.

در ادامه وزیر کشور پاکستان به همراه نمایندگان سایر کشورها از این نمایشگاه بازدید کردند، او همچنین ضمن بازدید از غرفه های پاکستانی، از تجهیزات نمایش داده شده در آنجا تمجید کرد و علاقه عمیق خود را به ماشین آلات و تجهیزات مدرن به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه ابراز کرد.

محسن نقوی پیشتر در بدو ورود به ترکیه مورد استقبال گرم دکتر یوسف جنید سفیر پاکستان در ترکیه، محمد لیدی مدیر کل وزارت کشور ترکیه و مقامات عالی رتبه قرار گرفت.

وزیر کشور در این سفر با وزرای کابینه و رهبری ترکیه دیدار خواهد کرد.

وی در بیانیه ای هدف از این سفر را تقویت روابط میان پاکستان و ترکیه عنوان کرد و گفت: رایزنی هایی حول محور تقویت همکاری های دوجانبه به ویژه در زمینه های مدیریت مرزها، امنیت و مبارزه با قاچاق انسان صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1