خبر فوری

 
حمله افراط گرایان تکفیری سپاه صحابه به حسینیه شیعیان در شهرستان شیخوپوره پاکستان
کد خبر :596198868

13:25 1403/04/02


برچسب ها : افراط گرا, ایالت پنجاب, پلیس پنجاب, حسینیه شیعیان, حمله به حسینیه, شیعه, شیعیان پاکستان, ضرب و شتم, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تکفیری سپاه صحابه,

عناصر گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه روز گذشته با یورش به مسجد و حسینیه شیعیان در یکی از روستاهای شهرستان شیخوپوره ایالت پنجاب اقدام به ضرب و شتم نمازگزاران نمودند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| عناصر گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه روز گذشته با یورش به مسجد و حسینیه شیعیان در یکی از روستاهای شهرستان شیخوپوره ایالت پنجاب اقدام به ضرب و شتم نمازگزاران نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نزدیک به 50 تن از عناصر تکفیری سپاه صحابه روز گذشته در حین برگزاری فریضه نماز جمعه، مسجد و حسینیه آل یاسین واقع در روستای کرلکه از توابع شهرستان شیخوپوره ایالت پنجاب را مورد حمله قرار داده و با استفاده از چماق و آجر اقدام به شکستن درب ورودی مسجد نمودند.

مهاجمان تفکیری سپس وارد درگیری با نمازگزاران شیعه شده و اقدام به ضرب و شتم آنها نمودند.

این مهاجمان در زمان یورش اعلام نمودند که اجازه نخواهیم داد اذان با ذکر علی ولی الله از ماذنه های مسجد پخش گردد.

 

در نتیجه این درگیری 15 تن از نمازگزاران به شدت دچار جراحت شدند که حال 4 تن از آنها وخیم گزارش شده است.

طبق آخرین گزارش دریافتی، پلیس تاکنون 4 تن از مهاجمان را دستگیر نموده است و تلاش ها برای دستگیری دیگر مهاجمان این حمله ادامه دارد.

رهبران محلی شیعه شامل سید بابر شاه، سید ناصر عباس بخاری، ملک علی عباس نورکا، سید خاور عباس نقوی بخاری در اعتراض به این اقدام عناصر تکفیری بازداشت فوری تمامی عناصر شریک در این حمله را خواستار شدند.

ارسال نظر

 
1