خبر فوری

 

ریاض: به گزارش راز نیوز | ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان طی سفر به ریاض با رهبران و مقامات عالی عربستان سعودی دیدار و رایزنی‌های مفیدی انجام داد.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در جریان سفر خود به ریاض با محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.

محمد بن سلمان در این نشست روابط برادرانه  و تاریخی میان پاکستان و عربستان سعودی را برجسته کرد و گفت: عربستان سعودی و پاکستان از روابط تاریخی، برادرانه و قوی برخوردارند.

وی افزود: عربستان سعودی و پاکستان همیشه در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و در آینده نیز همواره در کنار پاکستان خواهیم بود.

در همین حال، شاهزاده محمد بن سلمان تمایل خود را برای تقویت هرچه بیشتر روابط میان پاکستان و عربستان ابراز کرد و در مقابل ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش از حمایت رهبری عربستان و احساسات گرم آنها نسبت به پاکستان کمال تشکر و قدردانی را بجا آورد.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: پیش از این ژنرال عاصم منیر در جریان سفر خود به ریاض با خالد بن سلمان وزیر دفاع، ژنرال فیاض بن حامد الراولی رئیس ستاد کل ارتش و مهندس طلال عبدالله العتیبی معاون وزیر دفاع عربستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله صلح و امنیت منطقه ای، مسائل دفاعی دوجانبه، گسترش همکاری های امنیتی مورد بحث و بررسی مقامات هر دو کشور قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1