خبر فوری

 
دو کشته در حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به پاسگاه ارتش پاکستان در مشکه
کد خبر :592951057

11:42 1403/03/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان آواران, گروه های مسلح بلوچ, مشکه,

در حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه مشکه ایالت بلوچستان 2 نظامی ارتش پاکستان کشته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه مشکه ایالت بلوچستان 2 نظامی ارتش پاکستان کشته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بی ال اف حوالی ساعت 18:30 روز سه شنبه پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه اوگار از توابع بخش مشکه شهرستان آواران را به وسیله سلاح‌های سنگین نشانه گرفتند.

وی افزود: شدت حمله به قدری بود که نیروهای دشمن فرصت لازم برای اتخاذ موقعیت مناسب دریافت نکردند، در این حمله که نزدیک به 20 دقیقه و با شدت ادامه داشت دو تن از نظامی دشمن کشته شده و 3 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

سخنگوی بی ال اف خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما مجدداً حوالی ساعت 1 بامداد پاسگاه مذکور را با استفاده از سلاح‌های خودکار و سنگین هدف حمله قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای نیروهای دشمن به همراه داشت.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد و این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1