خبر فوری

 
 
آزادی دو تن از افراد ربوده شده بلوچ در شهرستان دیره بگتی
کد خبر :591639481

13:08 1403/01/21


برچسب ها : آزادی, آزادی افراد ربوده شده, آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ایالت بلوچستان, دیره بگتی, شهرستان دیره بگتی, نیروهای امنیتی پاکستان,

دو تن از افراد ربوده شده بلوچ پس از گذشت چندین ماه اسارت در بند نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان، روز گذشته آزاد شده و به خانه خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | دو تن از افراد ربوده شده بلوچ پس از گذشت چندین ماه اسارت در بند نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان، روز گذشته آزاد شده و به خانه خود بازگشتند.

 

این افراد در ماه ژوئیه و سپتامبر سال گذشته توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان از منطقه سوئی شهرستان دیره بگتی ایالت بلوچستان ربوده شدند.

 همچنین اسامی افراد آزاد شده شامل عثمان فرزند رضضو و واحد بخش فرزند دین محمد می باشد. در حالی که فردی به نام عنایت که همراه با این افراد ربوده شده بود تاکنون در بند سرویس های امنیتی پاکستان به سر می برد.

ربودن افراد در بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین سازمان صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به چنین اقداماتی علیه انسانیت در این سرزمین است.

ارسال نظر

 
1