خبر فوری

 
 
کشته شدن افسر عالی رتبه سازمان اطلاعات پاکستان طی درگیری با تروریست‌ها در وزیرستان جنوبی
کد خبر :582631527

12:03 1402/01/01


برچسب ها : ISI, آی اس آی, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, درگیری مسلحانه, سازمان اطلاعات پاکستان, عناصر تروریستی, وزیرستان جنوبی,

طی درگیری نیروهای امنیتی پاکستان با تروریست‌ها در منطقه وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا یک افسر عالی رتبه سازمان اطلاعات پاکستان جان باخت و 7 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی درگیری نیروهای امنیتی پاکستان با تروریست‌ها در منطقه وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا یک افسر عالی رتبه سازمان اطلاعات پاکستان جان باخت و 7 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، سرتیپ مصطفی کمال برکی افسر عالی رتبه سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) به همراه تیم خود در حال مقابله با عناصر تروریستی در منطقه انگور ادا در شهرستان وزیرستان جنوبی بود که در اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

به گفته ارتش پاکستان، سرتیپ برکی که در پاک‌سازی عاملان حمله تروریستی به مدرسه نظامی پیشاور نقش داشت، در 12 اکتبر 1995 میلادی(20 مهر 1374) با عضویت در هنگ نیروی مرزی فعالیت‌های خود را در ارتش پاکستان آغاز نمود.

در جریان درگیری با عناصر تروریستی در منطقه انگور ادا در شهرستان وزیرستان جنوبی 7 تن از نیروهای امنیتی نیز دچار جراحت شدند که حال دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.

ارسال نظر

 
1